UNYP oslovuje potenciálnych študentov na sieti TikTok

Autor: University of New York in Prague | 23.4.2021 o 10:00 | (upravené 23.4.2021 o 10:07) Karma článku: 1,07 | Prečítané:  138x

UNYP sa pýši veľmi progresívnym marketingovým myslením a snaží sa inovovať svoje marketingové kampane, aby odpovedali najnovším trendom. Rovnaké myslenie sa snaží vštiepiť svojim študentom.

University of New York in Prague je súkromná vysoká škola sídliaca v Prahe. Ponúka americké i európske tituly a zhromažďuje necelú tisícku študentov z celého sveta. UNYP sa snaží nachádzať v rámci marketingu inovatívne spôsoby propagácie, čo sa napokon snažia učiť aj svojich študentov v programoch ako sú Marketing alebo Komunikácia a Médiá.

Sociálna sieť TikTok, predtým Musical.ly, sa postupne v roku 2019 stala fenoménom u detí a adolescentov. Svojím jednoduchým formátom a nekonečným prívalom obsahu je TikTok veľmi návykový. V Českej republike má táto sociálna sieť mesačne 1.5 miliónov aktívnych používateľov. Medzi najsilnejšie vekové skupiny patria 15 – 21 rokov. V tejto vekovej skupine sa presne nachádzajú uchádzači na vysokú školu. Toto je jeden z hlavných dôvodov, prečo sa UNYP rozhodol pridať TikTok do svojho marketingového mixu. TikTok už momentálne ponúka nástroje pre podniky a tvorcov, vďaka ktorým je možné na tejto sieti kupovať reklamný priestor.

Rovnako ako ostatné sociálne siete, aj TikTok má obsah, ktorý je pre nich charakteristický. Jedná sa o krátke videá vo vertikálnom rozlíšení, v ktorých mladí ľudia nasledujú takzvané trendy. Pre vysokú školu ako UNYP sa toto môže zdať ako veľká výzva. O to viac sa marketingový tým musí snažit, aby skĺbil kreativitu, trendy a charakteristiky vysokej školy. Obsah musí byť zábavný a chytľavý. Bannerová reklama je na sieti TikTok neúspešná.

UNYP využíva dve stratégie na produkciu obsahu na TikTok. Prvá stratégia je využitie trendov na propagáciu študentského života, predstavenie študijných odborov a propagáciu udalostí. Druhá stratégia je rozšírenie povedomia o značke prostredníctvom influencerov. Práve zásluhou partnerov sa dokázal UNYP v priebehu prvých týždňov vyšvihnúť cez hranicu 2000 sledujúcich s príspevkami, ktoré dosahujú stovky tisíc sledujúcich.

Obsahovo UNYPu pomohla influencerka BeHa Stylewithme. Dnes je BeHa veľmi skúsenou osobnosťou na českej influencerskej scéne s viac ako pol miliónom sledujúcich naprieč jej portfóliom. V súčasnej dobe je taktiež študentkou MBA programu na UNYP. Technicky UNYPu pomohol mladý influencer Philip Pruger, ktorý sa práve nachádza v raketovom raste s viac ako sto tisíc sledujúcimi. Philip poskytuje pre UNYP cenný pohľad na myslenie mladých ľudí a pomáha taktiež s technickou podporou pre vyťaženie maxima pri tvorbe obsahu pre TikTok.

UNYP ďalej využíva dvoch profesionálnych športovcov, Josefa Juhu a Michala Pažáka. Obaja sú to hráči A tímu florbalovej Sparty Praha. Michal je naviac kapitánom slovenského národného tímu. Obaja taktiež študujú na UNYP v programe Športový management. Vďaka ich vlastným skúsenostiam môžu Josef a Michal ukázať uchádzačom aké je to študovať na UNYP.

Vďaka tejto stratégii sa v súčasnej dobe dostal TikTok na úroveň Instagramu, čo sa týka privedených návštevníkov na web. TikTok sa napríklad tiež preukázal ako veľmi efektívny ako reklamná platforma, ktorú UNYP využíva na propagáciu dní otvorených dverí. V súčasnej dobe je UNYP jedna z mála vzdelávacích inštitúcií v Českej republike, ktorá sa snaží využiť potenciál tejto siete. V budúcnosti chce UNYP rozšíriť svoje pôsobenie na tejto platforme ešte viac a vytvoriť mladú komunitu, ktorá sa bude zaujímať o vzdelávanie na platforme TikTok.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

Dobré ráno

Dobré ráno: Potrebujete doklad o očkovaní? Na štát nečakajte

Ako je na tom potvrdenie o očkovaní?


Už ste čítali?