reklama

Príbeh úspechu Dominiky Janigové

Nebojte sa objavovať. Vždy pracujte na rozširovaní svojich horizontov a nikdy sa neprestaňte vzdelávať. Dnes beží svet veľmi rýchlo – ak zaspíte, budete pozadu. S ohľadom na to sa naučte kedy a ako odpočívať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Čo vás viedlo k UNYP a čo vás potom prinútilo vrátiť sa po magisterský diplom?

Bolo to v roku 2003 a študovala som biológiu a geografiu na jednej z najprominentnejších štátnych vysokých škôl v Českej republike. Bola som však nespokojná s výukovým procesom: prednášky boli preplnené, vzťah medzi profesorom a študentom takmer absentoval a výmena spätnej väzby nebola vyrovnaná. V tom čase sa priateľ môjho otca dozvedel o UNYP a navrhol, že by sa mi tam mohlo páčiť. Prihlásila som sa preto do jesenného semestra 2004 na študijný odbor komunikácie a masmédií. Vzdelávací proces sa ukázal byť presne taký, ako som dúfala: otvorené debaty, skupinové projekty, náročné úlohy – všetko v angličtine a s príjemnými profesormi. Bakalársky stupeň som dosiahla v roku 2008 a na prvé magisterské štúdium som si vybrala štúdium filmu v meste Newcastle upon Tyne (Spojené kráľovstvo). Potom som sa prihlásila na moje druhé magisterské štúdium v odbore Obchodná komunikácia a marketing na vysokej škole La Salle University v Prahe. Je pre mňa zaujímavé porovnávať rozdiely medzi českým, britským a americkým vzdelávacím systémom a štýlmi výučby.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ste PR manažérkou a agentkou zastupujúcou Ondreja Pivca už viac ako 10 rokov! Ako ste pre neho začali pracovať a čo sa vám na vašej spolupráci páči najviac? 

Poznáme sa našich štrnástich rokov, spoznali sme sa na strednej škole. Prvýkrát som bola na jeho vystúpení a oslave vydania albumu v roku 2007. Povedal, že ak ma už nebaví učiť angličtinu, mali by sme popremýšľať o spolupráci. O niekoľko mesiacov ma oslovil cez Skype: „Dominika, náš manažér vzdal peniaze. Mali sme zajtra hrať v Grécku, no zmizla. Chceš mi pomôcť?” Pomohla som a odvtedy s ním pracujem. Táto spolupráca je výhradne pozitívnou a obohacujúcou skúsenosťou!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aké kľúčové poznatky ste získali ako PR zástupkyňa?

Myslím si, že najcennejším poznatkom bolo porozumenie tomu, že práca v oblasti vzťahov z verejnosťou značne závisí od individuálnej osobnosti. Veľmi sa mi páčila práca na niektorých projektoch, ale niektoré iné projekty ma úplne vyčerpali. Samozrejme, niektorí ľudia sa dokážu úplne odosobniť od svojej práce a nakoniec dňa zatvoria svoj notebook a zabudnú na všetky pracovné starosti. Práca PR zástupkyne môže byť veľmi intenzívna, ale je to vždy veľká zábava.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ako sa vám podarilo získať prácu v spoločnosti Fource Entertainment?

Antonyho som spoznala cez inú osobu, ktorá mala záujem o dohodnutí spolupráce, avšak projekt sa nerealizoval. No ja a Anthony sme si sadli, stretli sme sa niekoľko krát, a pustili sa do Fource Entertainment. Táto spoločnosť bola našim dieťaťom, ktoré sme vychovali od podlahy až do súčasného stavu za tri roky. Tento projekt je stále silný a ja som na tento výsledok hrdá. Myslím si, že je to najprofesionálnejšia spoločnosť v hudobnom priemysle v Českej republiky, možno v celej Strednej Európe. Zo začiatku o nás nikto nevedel, ľudia neboli vždy dôverčivý. Ale podarilo sa nám zabezpečiť niekoľko vystúpení, ktoré boli veľmi úspešné a začali sme rásť. Moja najväčšia výzva bola, že ma pomaly začalo sužovať moje chronické ochorenie a musela som po tri a pol roku zo spoločnosti v roku 2014 odísť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo by ste poradili súčasným alebo potenciálnym študentom PR a komunikácie na UNYP?

Nebojte sa objavovať. Vždy pracujte na rozširovaní svojich horizontov a nikdy sa neprestaňte vzdelávať. Dnes beží svet veľmi rýchlo – ak zaspíte, budete pozadu. S ohľadom na to sa naučte kedy a ako odpočívať. Rýchlosť života, sociálne média, smartfóny – všetko je také rýchle, že zabúdame relaxovať. To prináša veľké množstvo zdravotných problémov – a bez zdravia nezmôžete nič. Okrem toho si myslím, že študenti vedia, prečo sú na škole – aby sa vzdelávali a učili. Prajem im veľa šťastia!

University of New York in Prague

University of New York in Prague

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  109
  •  | 
  • Páči sa:  3x

University of New York in Prague, skrátene UNYP, ponúka akreditované bakalárske a magisterské programy v anglickom jazyku. Našimi partnermi sú prestížne medzinárodné univerzity v Spojených štátoch i v Európe. Zameriavame sa predovšetkým na štúdium medzinárodných vzťahov, obchodnej administratívy, komunikácie, IT managementu, literatúry a psychológie. V súčasnosti u nás študuje vyše 700 študentov z viac ako 60 krajín. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu