Tri roky úspechu – University of New York v Prahe získala cenu Superbrands 2018!

Autor: University of New York in Prague | 9.4.2018 o 16:57 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  163x

University of New York in Prague (UNYP) získala už tretí rok v poradí cenu Superbrands. UNYP poskytuje v Českej republike už 20 rokov, od roku 1998, to najlepšie vysokoškolské vzdelanie v anglickom jazyku.

„Tri roky sme oceňovaní za dokonalosť nášho marketingu, ako aj za našu povesť, čo je veľká pocta. Je to možné, pretože naši zamestnanci a naši študenti sa usilujú o dokonalosť pri každej príležitosti,” povedal Mark Anderson, marketingový riaditeľ UNYP. Titul udeľuje skupina odborníkov a je hodnotený v oblastiach, ako je znalosť značky, inovácie, prestíž, obchodné výsledky, ako aj kvalita samotnej značky.

“Skutočným produktom UNYPu sú naši absolventi zastávajúci špičkové pozície na celom svete a s takmer 3 000 absolventmi za posledných 20 rokov nie je divu, že je UNYP aj naďalej uznávaná za vynikajúce výsledky. Práve tento mesiac dvaja naši absolventi boli zaradení do projektu Forbes ČR „30 pod 30 rokov, "dodal pán Sotiris Foutsis, generálny riaditeľ UNYP.

UNYP poskytuje v Českej republike už 20 rokov, od roku 1998, to najlepšie vysokoškolské vzdelanie v anglickom jazyku. Univerzita ponúka americké vysokoškolské tituly prostredníctvom dlhodobého partnerstva so State University of New Yorku, Empire State College, ako aj vysokoškolské tituly UNYP akreditované Ministerstvom školstva, mládeže a športu. Univerzita ponúka tituly v rôznych študijných odboroch od Business Administration, Communication & Media Studies až po Psychológiu v rámci bakalárskych, magisterských, MBA a doktorandských štúdií.

University of New York v Prahe zostáva - podľa odbornej poroty komunikačných a marketingových odborníkov - oficiálnym lídrom medzi súkromnými univerzitami a obchodnými školami v Českej republike. Tento úspech je spojený s dlhodobými, vysokými štandardmi v oblasti marketingu, ako aj s kvalitou jej vzdelania, zamestnancov, fakúlt, absolventov a činností, pretože práve vďaka nim má značka Univerzity of New York v Prahe takú popularitu a prestíž. Logickou súčinnosťou týchto faktorov sú vynikajúce obchodné výsledky, inovatívna komunikácia a silné povedomie o značke.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

TECH

Kde sú všetci? Prečo sme ešte nenarazili na mimozemský život

Podľa hypotézy Veľkého filtra môže byť ľudstvo jednou z prvých civilizácií vo vesmíre.

ŠPORT

Kužmová po veľkej dráme zdolala bieloruskú jednotku

Napínavý duel musel rozhodnúť až tajbrejk tretieho setu.

KULTÚRA

Juliette Binoche pre SME: Láska? Všetci v nej robíme chybu

V novom filme hrá so Gérardom Depardieum, aj keď majú konflikt.


Už ste čítali?