Už od roku 1998 poskytuje University of New York in Prague najlepšie štúdium v angličtine v strednej Európe a zameriava sa na niekoľko odborov, vrátane Komunikácie. UNYP je najväčšia a najvýznamnejšia anglojazyčná vysokoškolská inštitúcia v Českej republike. Uvádzame niekoľko dôvodov, prečo by ste mali študovať Komunikáciu a masové médiá na našej univerzite.
Komplexný prístup
Ak sa komunikácia ako téma zdá byť široká, je to preto, že je. Komunikačné štúdie sa zaoberajú jednak komunikáciou celých štátov, ale aj komunikáciou medzi dvomi ľuďmi. University of New York in Prague ponúka komplexnejší pohľad na komunikáciu, ktorý v prvých dvoch rokoch vysokoškolského štúdia poskytuje celistvý obraz všetkých komunikačných a mediálnych polí. Posledné dva roky programu sú potom venovanú štúdiu niečoho konkrétnejšieho. "Otvárame študentom dvere do všetkých študijných odborov komunikácie, či už ide o kultúrnu, sociálnu, interpersonálnu, obchodnú, vizuálnu, kultúrnu, politickú alebo organizačnú komunikáciu," hovorí Todd Nesbitt, vedúci katedry Komunikácie a masových médií.
Čo vyžaduje každá práca?
Čo je jedným z najväčších problémov v každodennom pracovnom živote? Komunikácia. Či už sa jedná o predaj, marketing alebo riadenie, všetky oddelenia závisia od efektívnej komunikácie. Navyše, vďaka sociálnym médiám a ďalším digitálnym platformám, sa každý priemysel stáva "sprostredkovávaný", ako ho nazýva Nesbitt. Nielen podnikatelia, ale aj športovci a celebrity hľadajú spôsoby, ako budovať lepšiu značku a lepšie komunikovať so svojimi divákmi.
Kultúrne hranice
Rovnako ako v čase studenej vojny je Praha opäť na linke medzi Východom a Západom. Je hlavným centrom svetovej pozornosti a slúži ako základňa západných a východných propagandistických think tankov. "Praha je epicentrum komunikácie, o ktorej väčšina ľudí ani nevie," hovorí.
Dopyt po ľuďoch
Často sa stretnete s názorom, že tým najlepším miestom na štúdium Komunikácie by bolo mesto ako New York, ale Praha má niečo, čo New York nemá: Dopyt po ľuďoch, ktorí majú medzinárodné vyhliadky. "Ak otvoríte akýkoľvek marketingový alebo mediálny časopis, nájdete v ňom, ako všetci hovoria o tom, kde hodlajú nájsť ľudí," hovorí Nesbitt. Vzhľadom na to, že mesto pôsobí ako komunikačné epicentrum, mnohé spoločnosti chcú byť prítomné v Prahe. Zatiaľ čo v miestach, akým je New York, je konkurencia vysoká, Nesbitt hovorí, že "tu je viacero dverí, do ktorých môžete vkročiť."