Každým rokom, medzinárodní experti obchodu, komunikácie, marketingu a iných odvetví hodnotia značky prostredníctvom niekoľkých kritérií, ako sú renomé a povedomie o značke. Po dosiahnutí určitej úrovne bodov, experti udelia titul Superbrands víťazovi.
University of New York in Prague sa stala, podľa profesionálnej poroty, oficiálnym lídrom medzi súkromnými univerzitami a obdobnými obchodnými školami v Českej republike. Je to vďaka dlhodobému marketingovému úsiliu a kvalite jej vzdelávania, lektorov a aktivít pre študentov, značka University of New York in Prague sa teší tak krásnej popularite a prestíži.
Po dobu piatich rokov, Business Superbrands Award bola udeľovaná najlepším značkám na trhu. "Naša kvalita a sila značky po dobu skoro 20 rokov sa ukazuje priamo na úspechu našich študentov a absolventov. Po ich absolutóriu, mávajú úspech u prestížnych spoločností a organizácií v ich príslušnom obore štúdií alebo sa stávajú úspešnými podnikateľmi a neskôr top manažérmi nielen v Českej republike, ale globálne. Sme pyšní mať uznanie Superbrands Award dva roky po sebe, pre našich študentov a náš personál je skvelou motiváciou vidieť svoje úsilie ocenené prostredníctvom Superbrands”, komentoval Sotiris Foutsis, Generálny manažér University of New York in Prague, “Je cťou reprezentovať značku, ktorá zožala takéto uznanie za posledné dve dekády vďaka kvalite a pozoruhodnosti,” hovorí Mark Anderson, Marketingový riaditeľ University of New York in Prague.
Po dobu takmer 20 rokov, University of New York in Prague prinášala Českej republike to najlepšie vo vyššom vzdelávaní v anglickom jazyku. Mimo ponuky stupňov akreditovaných českým Ministerstvom školstva, mládeže & telovýchovy, univerzita taktiež ponúka americké stupne prostredníctvom partnerstva so State University of New York and Empire State College. Obory štúdia univerzity zahŕňajú Business Administration, Komunikáciu & Masmédiá, Anglický jazyk & literatúru, Marketing, Financie, IT Manažment a Psychológiu prostredníctvom bakalárskeho, magisterského, MBA a PhD. štúdia.