University of New York in Prague je Superbrandom roku 2016

Autor: University of New York in Prague | 23.6.2016 o 15:23 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  286x

University of New York in Prague (UNYP) získala prestížne celosvetové ocenenie Business Superbrands 2016. 

Tento titul udeľujú odborníci za mimoriadne výsledky značky na poli obchodu. O víťazovi rozhodujú taktiež faktory ako známosť značky, inovácie, prestíž, obchodné výsledky, ale aj kvalita brandu ako takého.

UNYP už od roku 1998 sprostredkováva špičkové vysokoškolské vzdelanie v anglickom jazyku. Univerzita ponúka ako americké programy, vďaka svojej dlhodobej spolupráci so State University of New York, Empire State College, tak UNYP programy akreditované českým Ministerstvom školstva, mládeže a telovýchovy. Študijné programy pokrývajú široké spektrum oblastí, od obchodu, cez komunikačné a mediálne štúdiá až po psychológiu; a sú ponúkané na bakalárskej, magisterskej, MBA či postgraduálnej úrovni.

Ocenenie Business Superbrands je udeľované už štvrtý rok najlepším značkám na našom trhu; ich kvalitu hodnotia medzinárodní odborníci z oblasti biznisu, komunikácie, marketingu, médií a marketingového výskumu.

"Je nám veľkou cťou dostať tak prestížne ocenenie z rúk absolútnych špičiek marketingu a komunikácie v Českej republike. Budeme sa snažiť aj naďalej udržať kvalitu našej komunikácie a služieb na vysokej úrovni, aby sme mohli titul o rok obhájiť,“ komentuje prestížne ocenenie Mark Anderson, marketingový riaditeľ University of New York in Prague.

University of New York in Prague sa - podľa rozhodnutia odbornej poroty - stala oficiálnym lídrom medzi súkromnými vysokými školami a obchodnými akadémiami v Českej republike. Za tento úspech vďačí ako svojej dlhodobo nadštandardnej práci na poli marketingu, tak aj kvalite výučby, vyučujúcich a aktivít pre študentov; len vďaka nim sa totiž značka UNYP teší takej popularite a prestíži. Logickou synergiou týchto faktorov sú potom vynikajúce obchodné výsledky, inovatívne komunikácie a vysoká známosť značky.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Už ste čítali?