University of New York in Prague je Superbrandom roku 2016

Autor: University of New York in Prague | 23.6.2016 o 15:23 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  239x

University of New York in Prague (UNYP) získala prestížne celosvetové ocenenie Business Superbrands 2016. 

Tento titul udeľujú odborníci za mimoriadne výsledky značky na poli obchodu. O víťazovi rozhodujú taktiež faktory ako známosť značky, inovácie, prestíž, obchodné výsledky, ale aj kvalita brandu ako takého.

UNYP už od roku 1998 sprostredkováva špičkové vysokoškolské vzdelanie v anglickom jazyku. Univerzita ponúka ako americké programy, vďaka svojej dlhodobej spolupráci so State University of New York, Empire State College, tak UNYP programy akreditované českým Ministerstvom školstva, mládeže a telovýchovy. Študijné programy pokrývajú široké spektrum oblastí, od obchodu, cez komunikačné a mediálne štúdiá až po psychológiu; a sú ponúkané na bakalárskej, magisterskej, MBA či postgraduálnej úrovni.

Ocenenie Business Superbrands je udeľované už štvrtý rok najlepším značkám na našom trhu; ich kvalitu hodnotia medzinárodní odborníci z oblasti biznisu, komunikácie, marketingu, médií a marketingového výskumu.

"Je nám veľkou cťou dostať tak prestížne ocenenie z rúk absolútnych špičiek marketingu a komunikácie v Českej republike. Budeme sa snažiť aj naďalej udržať kvalitu našej komunikácie a služieb na vysokej úrovni, aby sme mohli titul o rok obhájiť,“ komentuje prestížne ocenenie Mark Anderson, marketingový riaditeľ University of New York in Prague.

University of New York in Prague sa - podľa rozhodnutia odbornej poroty - stala oficiálnym lídrom medzi súkromnými vysokými školami a obchodnými akadémiami v Českej republike. Za tento úspech vďačí ako svojej dlhodobo nadštandardnej práci na poli marketingu, tak aj kvalite výučby, vyučujúcich a aktivít pre študentov; len vďaka nim sa totiž značka UNYP teší takej popularite a prestíži. Logickou synergiou týchto faktorov sú potom vynikajúce obchodné výsledky, inovatívne komunikácie a vysoká známosť značky.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Kupujúci Japonec? Neexistuje, tvrdia stánkari z vianočných trhov

Strávili sme jeden deň so stánkarmi, aby sme zistili ako vidia návštevníkov spoza svojich pultov.

EKONOMIKA

Deti boháčov majú vlastnú sieť, stojí za ňou Slovák

Byť bohatým je nuda, keď vás nikto nevidí.


Už ste čítali?