reklama

Absolventka UNYP urobila ďalší krok – zakladá Designeros

Nela Sotonová je úspešná mladá žena s mnohými skúsenosťami, ktorá získala investíciu pre svoj startup Designeros v Silicone Valley.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vo svojich 28 rokoch už hovorí siedmymi jazykmi, našla designérov pre svoju značku počas svojho pobytu v Singapúre, pomáhala s rozbiehaním vysokoškolských kurzov na univerzitách v Hong Kongu a Singapúre a momentálne zastáva pozíciu projektovej manažérky v Komerčnej banke.

“Výučba v angličtine na bakalárskom štúdiu bola pre mňa veľkým prínosom. Vedela som, že chcem navštevovať americkú univerzitu a študovať v angličtine. Celkom iste mi k úspechom prispela moja pokročilá angličtina, ktorú som získala na University of New York in Prague, čo neskôr viedlo k ďalšiemu cieľu, keď som získala titul MBA na univerzite FIU v Spojených štátoch. Ak by som si mala vybrať, čo mi pomohlo najviac, boli by to získané prezentačné schopnosti. Na UNYP sme často písali eseje, čo mi umožňuje napísať články a e-maily v angličtine bez zbytočného premýšľania. Prezentačné schopnosti a písanie sú pre mňa esenciálne aj dnes, pretože ich každý deň používam v práci,” povedala Nela o svojich rokoch strávených na UNYP a dodala:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


 

“Zásadný zlomový bod na ceste k úspechu sa objavil počas toho, ako môj známy študoval MBA na UNYP. My dvaja sme spolu s ešte jedným kamarátom začali budovať startup – sieť spoločenských aktivít. Aj keď som už v tom case skončila štúdium na UNYP, zostala som v kontakte s mnohými študentami a absolventmi, ktorí nakoniec nastúpili na UNYP na MBA program. Práve vďaka týmto kontaktom sa mi podarilo vstúpiť do komunity startupistov, založiť svoj tím a nájsť designérov. Tak začala moja cesta online biznisom a doviedla ma až k Designeros.”

Nela momentálne vedie prvú e-tradingovú platformu Komerčnej banky, ktorá začala fungovať pred rokom v novembri a medzičasom sa dostala do ostrej prevádzky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pokračuje aj v riadení Designeros, onlinovej galérie, ktorá umožňuje prehliadku diel designérov a módnych návrhárov, čím im pomáha etablovať ich značku. Každý článok má kurátora, a preto musia byť designéri pre získanie miesta na webstránke originálni. Cieľom spoločnosti je spojenie dvoch svetov; sveta designérov a sveta milovníkov designu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

“Obrovskou pridanou hodnotou chodenia na UNYP je medzinárodná komunita – myslím tým najmä otvorenosť mysle a nadviazanie nových kontaktov s ľuďmi, na ktorých natrafíte,” vysvetľuje Nela. “Interakcia s ľuďmi z celého sveta vám umožní sledovať globálne trendy hoci aj z Prahy.”

University of New York in Prague

University of New York in Prague

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  109
  •  | 
  • Páči sa:  3x

University of New York in Prague, skrátene UNYP, ponúka akreditované bakalárske a magisterské programy v anglickom jazyku. Našimi partnermi sú prestížne medzinárodné univerzity v Spojených štátoch i v Európe. Zameriavame sa predovšetkým na štúdium medzinárodných vzťahov, obchodnej administratívy, komunikácie, IT managementu, literatúry a psychológie. V súčasnosti u nás študuje vyše 700 študentov z viac ako 60 krajín. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu