Martin Pavlíček: Chcem škole vrátiť svoje skúsenosti

Autor: University of New York in Prague | 26.2.2013 o 18:00 | (upravené 26.2.2013 o 19:45) Karma článku: 3,64 | Prečítané:  530x

Manažér z praxe vie, čo je potrebné naučiť mladých ľudí. Vie, že s nimi bude v budúcnosti spolupracovať. MBA štúdium na UNYP ho naučilo, že bifľovaniu už dávno odzvonilo. Moderná výučba kladie dôraz na prax, rozvoj strategického myslenia a kreatívny prístup.

Martin Pavlíček, riaditeľ firemnej komunikácie pre UnipetrolMartin Pavlíček, riaditeľ firemnej komunikácie pre Unipetrol

 

 

 

Martin Pavlíček, riaditeľ firemnej komunikácie pre Unipetrol, mal možnosť vyskúšať si efektívne vzdelávanie na University of New York in Prague (skrátene UNYP) na vlastnej koži. Bakalársky titul získal v obore Communication and Mass Media, magisterský  v odbore Professional Communication and PR a svoje vzdelanie zavŕšil MBA diplomom z marketingu.


„Zatiaľ, čo na väčšine slovenských a českých vysokých školách sa študenti učia z knižiek a prednášok, a nakoniec získavajú bodové ohodnotenie na písomných a ústnych skúškach, UNYP funguje inak. Súčasťou výučby tu je aj hodnotenie diskusií s učiteľom, kladenie otázok a samozrejme tímová práca pri vypracovaní úloh. Navyše sa tu neučia iba žiaci od učiteľov, ale aj žiaci od žiakov, učitelia od žiakov a učitelia od učiteľov. Podobným, 360 stupňovým spôsobom, sa študentom dostáva aj spätná väzba. Ľudia sa tu skutočne pripravujú na život. Presne takto to totiž chodí aj v práci." vysvetľuje Martin Pavlíček pre UNYP.


Jedným z podstatných prínosov štúdia je aj nadväzovanie nových kontaktov. Pedagógovia, ktorí na škole vyučujú, majú za sebou skutočne významné počiny a vďaka medzinárodnému pôsobeniu dokážu ponúknuť študentom skutočne ucelený pohľad na riešenú problematiku. „Napríklad marketing nás počas MBA štúdia učila odborníčka, ktorá sa pohybovala v prostredí Silicon Valley. Takéto stretnutia vás neskutočne obohatia," konštatuje Martin Pavlíček, dnes riaditeľ poprednej spoločnosti s pohonnými hmotami. UNYP nepriniesol Pavlíčkovi len drahocenné informácie, ale aj kontakty, ktoré mu pomohli získať prvé zamestnanie, a to priamo v spoločnosti ČEZ.


Po niekoľkých rokoch sa rozhodol opäť vrátiť na univerzitu. Tentokrát však stojí na druhej strane katedry. Chce vrátiť škole späť to, čo mu pred rokmi venovala. Drahocenné informácie, získané z praxe. Jeho cieľom je ukázať študentom, ako vyzerá PR v praxi, uviesť ich do aktuálnych trendov a na reálnych príkladoch im predviesť, že pohotovosť a schopnosť riešiť problémy sa z kníh naučiť nedá.


UNYP preto odkazuje: Poučkám treba rozumieť, ich presné znenie si môžete kedykoľvek „vygoogliť". Nebiflite sa, think!

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Kupujúci Japonec? Neexistuje, tvrdia stánkari z vianočných trhov

Strávili sme jeden deň so stánkarmi, aby sme zistili ako vidia návštevníkov spoza svojich pultov.

EKONOMIKA

Deti boháčov majú vlastnú sieť, stojí za ňou Slovák

Byť bohatým je nuda, keď vás nikto nevidí.


Už ste čítali?